Kalendarz
Dziś: 2019-12-06- Plan B
- Royal Chamber Orchestra - kościół św. Wojciecha
- "Czterej pancerni i pies" - Kijów.Centrum
- Fifty - Frantic
- Krakowska Kameralna Orkiestra św. Maurycego
- Dancefloor - Opium
- Polskie piątk na bis - Kino Kijów
- No 1 - Base Music Club
Jutro: 2019-12-07
- S jak Saturday
- Di Galitzyaner Klezmorim - Żydowskie Muzeum Galicja
- Royal Chamber Orchestra - kościół św. Wojciecha
- Krakowska Kameralna Orkiestra św. Maurycego
- Di Galitzyaner Klezmorim - Muzeum Galicja
Konkursy
- KONKURS "Czarownica" - IMAX
- KONKURS - Prong w klubie Kwadrat
- ENEMEF: Ekranizacje w Multikinie
- PROMOCJA - spektakl w teatrze Mumerus
- KONKURS - "Niewyczerpany transformista" Teatr Mumerus
- KONKURS - "Kapitan Ameryka: zimowy Żołnierz" IMAX
Polecamy
Wystawa "Kraków w fotografii otworkowej" - NCK
Do 13 listopada potrwa wystawa w NCK - "Kraków w fotografii otworkowej".
Autor wystawy - Artur Gawin: Moja przygoda z fotografią otworkową rozpoczęła się w 2005 roku, od spotkania z Walterem Crumpem i Jesseką Ferguson, jakie miało miejsce w Dworku Białoprądnickim w Krakowie. Od tamtej pory sam zacząłem zgłębiać tajniki tej niezwykłej sztuki. Zafascynowała mnie od razu, mimo że początkowo nie zdawałem sobie sprawy jak szerokie możliwości się przede mną otworzyły. W miarę poruszania się jednak w tym świecie i ciągłego eksperymentowania poznawałem nowe horyzonty i wchodziłem na coraz to wyższe poziomy zaawansowania.
Moja fotografia ewoluowała wraz ze mną, tak samo jak aparaty otworkowe, których używałem. Zaczynałem, jak chyba większość ludzi zajmujących się fotografią otworkową, od puszki po herbacie, która z biegiem czasu została zamieniona na puszki okrągłe z PCV, różnej wielkości, które dawały częściowe efekty anamorficzne. Kształty fotografowanych obiektów w odrealnionej geometrii i zmiękczone użytą techniką wyglądały jak za snu. Każde inne, niepowtarzalne, pełne własnego, indywidualnego uroku, dopełnionego jeszcze urokami padającego światła. Moje najnowsze aparaty otworkowe, w których promień światła ustawiony jest równolegle do materiału światłoczułego, pozwala fotografować przedmiot w pełni anamorficznie.