Niektórzy mówią, że lepiej obejrzeć film w zaciszu domowym niż przepłacać. Inni zaś nienawidzą reklam i uważają, że pójście do kina nie jest czymś wyjątkowym i fajną formą rozrywki. Lecz każdy prawdziwy fan, który idzie na premierę filmu wie, uważa że obejrzenie go w takim miejscu ma swój niepowtarzalny klimat. W tym artykule dowiesz się ile zazwyczaj trwają filmy i czy ulubione premiery są warte pójścia na nie.
Ile trwa wyjście do kina
Tak naprawdę samo wyjście do kina zabiera nam około 3 lub 4 godziny z dnia. Musimy dojechać, kupić bilety, nie obędzie się też bez popcornu i napoju, a następnie czeka nas oglądanie reklam, które w ostatnim czasie trwa znacznie dłużej niż kiedyś. Zazwyczaj samo trwanie filmu trwa od 1.5 godziny do 2.5 godzin. Niestety doliczając reklamy wychodzimy z kina znacznie później. Reklamy w ostatnim czasie są uciążliwym problemem dla odwiedzających kino. Zwłaszcza jeśli wychodzimy na tego typu rozrywkę z małym dzieckiem, które po 10 minutach zaczyna się niecierpliwić i nie może się doczekać obiecanej bajki.
Dlaczego nie lubimy reklam?
Problem najłatwiej wytłumaczyć wrodzoną niechęcią do wszelkich reklam - w radiu, telewizji, internecie. Otaczamy się nimi przez większość naszego dnia. Co więcej, niektóre reklamy trwają miesiącami, powtarzając się w kółko. Reklamy często są niedopasowane do widowni, przez co zniechęcają jeszcze bardziej. Idąc z dzieckiem do kina możemy napotkać się na reklamy dla dorosłych lub na filmie dla dorosłych napotkamy reklamy na dzieci. Długie bloki reklamowe powodują też problemy logistyczne. Idąc późno do kina, busy powrotne nie jeżdżą tak często, jak w dzień i przez reklamy możemy nie zdążyć na autobus. Idąc do kina nie tylko potrzebujemy dużo czasu, ale też środków i cierpliwości. Bilet z roku na rok jest coraz droższy, za samo jedzenie musimy zapłacić około 40 złotych.
Co zrobić, żeby czas podczas reklam leciał szybciej?
Wybawieniem może okazać się telefon, który zapewni wystarczająco rozrywki na czas trwania reklam. Pamiętaj tylko, żeby później go wyciszyć. Dużo osób skupia też swoją uwagę na jedzeniu i otoczeniu. Obserwacja ludzi, słuchanie rozmów może być idealnym czasoumilaczem podczas reklam.